måndag 19 mars 2012

Glöm inte bort det gåtfulla folket

Barn är det viktigaste som vi har och jag kan inte förstå män som väljer att satsa på sin karriär istället för sina barn... Barn behöver både en mamma och pappa som är närvarande och finns till för dem. När man är liten och sjuk behöver man få krypa upp i sin pappas trygga famn för att få tröst. Vad hjälper det om man vinner hela världen men förlorar sina egna barn?









Som arbetslös småbarnsförälder är det inte lätt att få ekonomin att gå ihop, därför håller jag på att rensa i mina kameraväskor med förhoppningen att få in lite pengar som jag kan satsa på mina barn. Kanske hittar du en pryl som du är intresserad av: http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=618485

Text och foto: © Mikael Good. All rights reserved.

Inga kommentarer: