torsdag 20 december 2012

Jordens undergång är nära



I morgon går jorden under enligt en feltolkning av en gammal Mayakalender. Men man kan ju aldrig vara riktigt säker och därför presenterar jag ett litet axplock av årets bilder redan i dag. 



2012 har förövrigt varit ett riktigt bra bildår för mig och trots att jag redan har visat många av bilderna i min blogg eller på Facebook så har jag många fler bra bilder i mina gömmor som jag valt att inte visa upp ännu. En del bilder mår faktiskt bäst av att mogna till ett par månader eller år. 








Appropå jordens förestående undergång så tror jag ändå inte att jorden går under i morgon. Det är en hel del saker som behöver hända innan det är dags för den riktiga undergången. Men det kan å andra sidan vara bra att hålla lite extra koll på händelseutvecklingen i Egypten och Israel. För där kommer det först att märkas när det verkligen börjar att dra ihop sig. 

Text och foto: © Mikael Good. All Rights Reserved.

Inga kommentarer: