måndag 13 september 2010

Professionell skribent

Det har varit ganska så tyst i min blogg den senaste tiden och den största orsaken är att jag inte längre är arbetslös. Sedan slutet av augusti har jag en projektanställning på Hoppets Stjärna. En av arbetsuppgifterna är att skriva texter till senaste nytt på deras hemsida:
Råvaruspekulation skapar problem i Haiti
Hjälp till självhjälp kan vara Hjälp till självstjälp?
Lettland ett land i djup ekonomisk kris


Jag håller även på att skriva några reportage om Lettland, ett av reportagen kommer att publiceras i ett magasin i oktober och de andra reportagen gör jag för att pusha Hoppets Stjärnas julpaketsinsamling till behövande i Lettland och Rumänien, en insamling som i år är viktigare än någonsin! Om du jobbar på en tidning (nät eller tryckt) får du gärna kontakta mig så skickar jag gärna över ett färdigt socialreportage om Lettland till dig.

Färg eller svartvitt?


© Mikael Good, 2009

© Mikael Good, 2009

Dagens låt: My Stereo - Christafari

//Chasid

Inga kommentarer: